Curs Project 2007
Acum accesezi varianta DEMO .
Pentru a accesa intregul curs intra in cont dand click aici
Crearea activităţilor Nu poti accesa acest curs sau sesiunea a expirat. Poti sa intri din nou in cont dand click aici .
Capitolul 1: Cap. 1 - Introducere în Microsoft Project Capitolul 2: Cap. 2 - Gestionarea activităţilor (Tasks) Laborator 2.1: Crearea activităţilor Laborator 2.2: Estimarea întinderii unei activităţi (Duration) Laborator 2.3: Export - Import activităţi spre - dinspre Excel Laborator 2.4: Organizarea activităţilor în faze Laborator 2.5: Stabilirea milestone-urilor Laborator 2.6: Relaţii între activităţi Laborator 2.7: Stabilirea întârzierilor (LAGs) Laborator 2.8: Stabilirea constrângerilor Laborator 2.9: Întreruperea unui task (Split) Laborator 2.10: Documentarea activităţilor Laborator 2.11: Crearea unui câmp personalizat pentru activităţi (Custom field) Laborator 2.12: Operaţiile: Zoom In, Zoom Out, Scroll to task Laborator 2.13: Schimbarea modului de vizualizare a activităţilor Laborator 2.14: Salvarea informaţiilor în format gif (copy picture) Laborator 2.15: Personalizarea graficului Gantt Chart Laborator 2.16: Tipărirea graficului Gantt Laborator 2.17: Adăugarea informaţiilor relevante în antet şi subsol Test 2.1: TESTARE Test 2.2: TESTARE Capitolul 3: Cap. 3 - Gestionarea resurselor Laborator 3.1: Ce sunt resursele? Laborator 3.2: Gestionarea resurselor Work şi Material Laborator 3.3: Stabilirea costurilor unei resurse Laborator 3.4: Stabilirea unui calendar de lucru pentru o resursă Laborator 3.5: Documentarea unei resurse Laborator 3.6: Crearea unui câmp personalizat pentru resurse (Custom field) Test 3.1: TESTARE Capitolul 4: Cap. 4 - Alocarea resurselor la activităţi Laborator 4.1: Duration x Units=Work Laborator 4.2: Atribuirea unei resurse la o activitate Laborator 4.3: Atribuirea mai multor resurse la o activitate Laborator 4.4: Ce înseamnă "effort-driven"? Laborator 4.5: Vizualizarea gradului de încărcare a unei resurse Laborator 4.6: Gestionarea resurselor implicate în mai multe proiecte (Pool) Laborator 4.7: Alte vederi Laborator 4.8: Alte tabele Test 4.1: TESTARE Test 4.2: TESTARE Capitolul 5: Cap. 5 - Urmărirea felului în care progresează un proiect Laborator 5.1: Salvarea unui Project BaseLine şi a unui InterimPlan Laborator 5.2: Compararea statusului curent de proiect cu un Baseline Laborator 5.3: Urmărirea unui proiect aşa cum a fost programat Laborator 5.4: Urmărirea unui proiect pe baza procentelor de realizare a activităţilor Laborator 5.5: Urmărirea unui proiect pe baza timpului efectiv de lucru Laborator 5.6: Urmărirea costurilor Laborator 5.7: Afişarea unui Critical Path Test 5.1: TESTARE Capitolul 6: Cap. 6 - Generarea rapoartelor Laborator 6.1: Operaţii de lucru cu vederi: Sortarea Laborator 6.2: Operaţii de lucru cu vederi: Filtrarea Laborator 6.3: Operaţii de lucru cu vederi: Gruparea Laborator 6.4: Operaţii de lucru cu vederi: Formatarea Condiţionată Laborator 6.5: Crearea vederilor Laborator 6.6: Personalizarea tabelelor Laborator 6.7: Vizualizarea rapoartelor predefinite Laborator 6.8: Crearea unui raport personalizat Test 6.1: TESTARE
Intregul continut este protejat prin Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate. Toate drepturile referitoare la pagini, continutul si prezentarea site-ului sunt detinute de Office Learning. Este interzisa copierea, modificarea, afisarea, distribuirea, transmiterea, publicarea, comercializarea, licentierea, crearea unor materiale derivate sau utilizarea continutului site-ului in orice scop fara confirmarea scrisa din partea ITLearning SRL