Preambul
După ce ne-am creat contul de Office 365, îl vom putea accesa oricând dorim. Tot ce ne trebuie este o conexiune la internet, şi un browser. Office 365 funcţionează cu orice browser, fie că este Internet Explorer, Mozilla Firefox sau Google Chrome.
Pasul 1
Execută un click pe butonul indicat(1).
După crearea contului Office 365, informaţiile necesare pentru a putea accesa contul ne-au fost trimise la adresa de poştă electronică pe care am introdus-o la înscriere. Vom accesa acea adresă pentru a afla informaţiile dorite. Execută un click în bara de adrese (2).
Introdu adresa www.live.com apoi apasă tasta Enter(3).
Acum ne vom autentifica pe contul nostru de e-mail. Execută un click în căsuţa indicată (4).
După introducerea ID-ului, execută un click în căsuţa indicată (5).
Apasă pe butonul Sign in(6).
Pasul 2
Apasă pe butonul Inbox(1).
Aici vom găsi mesajul primit odată cu înregistrarea pe Office 365. În el se află adresa unde ne putem accesa contul. Execută un click pe mesajul indicat (2).
În acest mesaj de bun venit primit de la Office 365 vom găsi informaţiile şi adresa de accesare.
Execută un click pe adresa indicată(3).
Pasul 3
Acum ne vom autentifica pe server-ul Office 365. Execută un click în căsuţa indicată (1).
După introducerea ID-ului, vom introduce parola. Execută un click în căsuţa indicată (2).
După introducerea parolei, putem intra pe contul nostru de Office 365. Apasă pe butonul Sign in (3).
Acum ne-am autentificat pe contul nostru, şi putem începe să folosim Office 365 (4).