Curs Project 2007

Acum accesezi varianta DEMO.

Pentru a accesa intregul curs intra in cont dand click aici

Ce este un proiect?

Preambul
Activităţile desfăşurate într-o companie sunt de două feluri: operaţii şi proiecte.

O operaţie reprezintă o serie de activităţi de rutină, repetitive, şi care au loc pe toată durata de viaţă a companiei.
Pe de altă parte, proiectele nu reprezintă activităţi de rutină, ele fiind unice şi temporare, fiind adesea implementate pentru a îndeplini un scop strategic al companiei.

Un proiect reprezintă o serie de  task-uri (sarcini) care vor culmina cu crearea sau îndeplinirea unei noi iniţiative, unui nou produs ş.a.m.d., având un termen limită de finalizare.
Sarcinile sunt duse la bun sfârşit prin intermediul resurselor.

Microsoft Project 2007 este un program care ne permite să gestionăm mai uşor noţiunea de sarcină, de resursă, de activităţi curente şi de costuri.
O dată introduse aceste informaţii, Microsoft Project 2007 ne permite să generăm diferite rapoarte pe baza acestor entităţi.

Microsoft Project 2007 ne ajuta să gestionăm proiectele din punct de vedere informatic.
Avantajele faţă de gestionarea proiectelor cu ajutorul hârtiei şi al creionului ar fi faptul că putem să generăm foarte rapid orice fel de informaţie; de asemenea, putem filtra, grupa şi sorta informaţiile respective.

Foarte important este că, având proiectele în format electronic, le putem arhiva şi consulta ulterior, un lucru care este destul de complicat în cazul în care folosim hârtia şi creionul pentru gestionarea acestor proiecte.


Pasul
1
De obicei, vom începe lucrul cu Microsoft Project 2007 în vederea Gantt Chart, care este destinată sarcinilor.
Aceasta este vederea implicită atunci când deschidem programul.
Efectuaţi click pe meniul View (1).
Observăm că vederea Gantt Chart este bifată, ceea ce înseamnă că este activă. Totuşi, dacă nu suntem în această vedere, mai întâi trebuie selectată.
În acest caz nu este necesar să o selectăm, deci vom apăsa tasta Escape.
Apăsaţi tasta Esc.
În tabelul din vederea Gantt Chart vom introduce sarcinile.

 

 

 

Pasul 2
După introducerea sarcinilor, vom comuta în vederea Resource Sheet din meniul View, care este destinată resurselor.
Efectuaţi click pe meniul View (1).
Alegeţi opţiunea Resource Sheet (2).
În tabelul din vederea Resource Sheet vom introduce informaţiile legate de resurse.

 

 

 

Pasul 3
Efectuaţi click pe meniul View (1).
Cu excepţia celor două vederi prezentate anterior, toate celelalte vederi din meniul View sunt destinate generării rapoartelor, adică extragerii din program a informaţiilor relevante referitoare la un anumit context în care ne aflăm.
Apăsaţi tasta Esc.

 

Intregul continut este protejat prin Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate. Toate drepturile referitoare la pagini, continutul si prezentarea site-ului sunt detinute de Office Learning. Este interzisa copierea, modificarea, afisarea, distribuirea, transmiterea, publicarea, comercializarea, licentierea, crearea unor materiale derivate sau utilizarea continutului site-ului in orice scop fara confirmarea scrisa din partea ITLearning SRL