Noutati aduse de Office 2010: TOP 100 noutati aduse de Office 2010 fata de Office 2003

Acum accesezi varianta DEMO.

Pret curs190 RON

Inscrie-te la acest curs

Lucrul in echipa

Preambul                                                                     

Office 2010 permite acum ca mai multe persoane să lucreze simultan în acelaşi document.

Opţiunea de colaborare este activă doar în Word, PowerPoint şi OneNote.

Pentru Excel este activă doar opţiunea de colaborare online.

 

Fiecare persoană poate să vadă cine lucrează la document .

De asemenea, se poate porni o conversaţie cu persoana respectivă.

Orice editare făcută în document este evidenţiată, pentru a ştii că s-a lucrat în acea secţiune şi că există modificări.

 

 

 

 

Pasul 1

Pentru exemplul nostru, vom accesa un document pe care l-am partajat cu o altă persoană.

Persoana respectivă deja lucrează în acel document.

 

 

 

 

 

Pasul 2

Atunci când vrem să deschidem în Word un document partajat pe SkyDrive, suntem atenţionaţi că anumite fişiere pot fi dăunătoare şi să nu deschidem decât fişiere din surse sigure.

 

  

Pasul 3

Deschizând documentul, Word ne afişează un mesaj în care ne spune cine editează documentul.

În bara de stare se poate observa că două persoane lucrează la document: autorul şi persoana cu care a fost partajat documentul.

 

Pentru a verifica dacă există modificări, vom interoga serverul unde este upload-at documentul. Asta înseamnă că vom executa un Refresh al documentului. Adică se va apăsa pe butonul Save.

 

  

Pasul 4

În bara de stare apare un indicator prin intermediul căruia suntem atenţionaţi că există actualizări ale documentului.

În plus, ne apare şi un mesaj în care ni se spune că Word a actualizat documentul şi că putem să comparăm documentul cu versiuni anterioare ale acestuia dacă accesăm meniul File.

 

 

 

Pasul 5

Se poate observa că documentul a fost modificat.

Colegul nostru a modificat titlul documentului, aplicându-i o anumită formatare.

 

 

Pasul 6

Ajungând în modul Backstage View putem observa care sunt persoanele care lucrează la document.

În plus, în partea de jos a acestui meniu găsim secţiunea care gestionează versiunile documentului.

Dacă vrem să comparăm ultima actualizare a documentului cu o versiune mai veche, pentru a vedea care-s modificările, vom accesa una dintre acele salvări.

 

 

Pasul 7

Acest meniu apărut ne permite să vizualizăm mai multe detalii legate de acel contact.

În plus, de aici putem lansa o conversaţie folosind serviciul de mesagerie instantă, putem realiza un apel telefonic sau putem expedia un E-mail.

 

Intregul continut este protejat prin Legea drepturilor de autor, toate drepturile fiind rezervate. Toate drepturile referitoare la pagini, continutul si prezentarea site-ului sunt detinute de Office Learning. Este interzisa copierea, modificarea, afisarea, distribuirea, transmiterea, publicarea, comercializarea, licentierea, crearea unor materiale derivate sau utilizarea continutului site-ului in orice scop fara confirmarea scrisa din partea ITLearning SRL